Sąlygos ir nuostatos

INTERNETINĖS PARDUOTUVĖS PROKSIS.LT PREKIŲ PIRKIMO – PARDAVIMO IR REGISTRACIJOS TAISYKLĖS

  

1. BENDROSIOS NUOSTATOS

1.1. Šios prekių pirkimo – pardavimo taisyklės (toliau „Taisyklės") nustato Pirkėjo ir UAB "Proksis" (toliau „Pardavėjas") tarpusavio teises bei pareigas, prekių įsigijimo ir apmokėjimo už jas sąlygas, prekių pristatymo ir grąžinimo tvarką, šalių atsakomybę bei kitas su prekių pirkimu-pardavimu internetinėje parduotuvėje proksis.lt susijusias nuostatas, sudarant nuotolinę sutartį. Nuotolinė sutartis yra verslininko ir vartotojo sutartis, sudaroma pagal organizuotą nuotolinio pirkimo-pardavimo ar paslaugų teikimo sistemą, verslininkui ir vartotojui fiziškai nesant kartu vienoje vietoje ir iki sutarties sudarymo bei sutarties sudarymo metu naudojant tik ryšio priemones (užsakant internetu, telefonu, elektroniniu paštu).

1.2. Internetinės parduotuvės proksis.lt prekyba vykdoma tik Lietuvos Respublikos teritorijoje.

1.3. Pardavėjas pasilieka teisę bet kuriuo metu pakeisti, taisyti ar papildyti Taisykles, atsižvelgdamas į teisės aktų nustatytus reikalavimus. Kiekvieną kartą Pirkėjas pirkdamas internetinėje parduotuvėje turės iš naujo sutikti su šiomis taisyklėmis.

1.4. Pirkti proksis.lt internetinėje parduotuvėje turi teisę veiksnūs fiziniai asmenys, t.y. asmenys, sulaukę pilnametystės, kurių veiksnumas nėra apribotas teismo tvarka, ir juridiniai asmenys;

 

2. ASMENS DUOMENŲ APSAUGA

2.1. Pirkėjas, norėdamas užsisakyti prekių internetinėje parduotuvėje proksis.lt, gali tai padaryti užsiregistravęs šioje internetinėje svetainėje, įvesdamas savo registracijos vardą ir slaptažodį. Pirkėjas patvirtindamas šias Taisykles sutinka, jog jo nurodytu elektroninio pašto adresu bus siunčiami informaciniai pranešimai, kurie būtini prekių užsakymui įvykdyti

2.2. Pirkėjas, užsakydamas prekę, turi nurodyti prekių užsakymui įvykdyti būtinus savo asmens duomenis: vardą, pavardę, prekių pristatymo adresą, telefono numerį, el. paštą. Pardavėjas patvirtina, jog šie duomenys bus išimtinai naudojami prekių pardavimo internetinėje parduotuvėje proksis.lt tikslais ir tiesioginės rinkodaros bei administravimo tikslais, jeigu prie teiginio „Naujienos el. paštu“ pažymėta varnele. Pardavėjas įsipareigoja neatskleisti tokios informacijos tretiesiems asmenims, išskyrus Pardavėjo partnerius, teikiančius prekių pristatymo ar kitas, su Pirkėjo užsakymo tinkamu įvykdymu susijusias, paslaugas. Visais kitais atvejais tretiesiems asmenims bet kokie Pirkėjo asmens duomenys gali būti atskleidžiami tik LR teisės aktų numatyta tvarka.

 

3. PIRKIMO – PARDAVIMO NUOTOLINĖS SUTARTIES SUDARYMO MOMENTAS

3.1. Nuotolinė sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo, kuomet perkama internetu, laikoma sudaryta nuo to momento, kai Pirkėjas, internetinėje parduotuvėje suformavęs prekių krepšelį, nurodęs pristatymo adresą ir susipažinęs su šiomis taisyklėmis, užsakymo patvirtinimo lange pažymi varnelę "Sutinku su el. parduotuvės taisyklėmis", ir galioja iki visiško pareigų pagal šią sutartį įvykdymo.

3.2. Nuotolinė sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo, kuomet perkama ne internetu, o telefonu ar elektroniniu paštu, laikoma sudaryta nuo to momento, kai Pirkėjas elektroniniu paštu gauna sąskaitą bei ją apmoka, ir galioja iki visiško pareigų pagal šią sutartį įvykdymo. Apmokėjimo įvykdymas laikomas kaip Pirkėjo sutikimas su el.parduotuvės taisyklėmis.

 

4. PIRKĖJO TEISĖS

4.1 Pirkėjas turi teisę pirkti prekes proksis.lt internetinėje parduotuvėje, vadovaujantis šiomis sąlygomis ir Lietuvos Respublikos teisės aktais.

4.2. Pirkėjas turi teisę atsisakyti prekių pirkimo-pardavimo sutarties su Pardavėju, apie tai raštu (elektroniniu paštu, nurodant pageidaujamą grąžinti prekę ir jos užsakymo numerį) pranešdamas Pardavėjui per 14 dienų nuo prekės pristatymo dienos, vadovaujantis CK straipsniuose 6.22810  ,,Vartotojų teisė atsisakyti nuotolinės sutarties ir ne prekybos patalpose sudarytos sutarties“ bei 6.22811 ,,Sutarties atsisakymo teisinės pasekmės“ nustatyta tvarka (galioja nuo 2015-01-01). Pirkėjas atsisakant prekės turi užtikrinti, kad:

·        Grąžinama prekė yra originalioje tvarkingoje pakuotėje (prekės apžiūrėjimui tik pakuotės užklijavimo juostų perpjovimas nelaikomas kaip pakuotės pažeidimas);

·        Prekės prekinė išvaizda yra nepakitusi (su etiketėmis, apsauginėmis plėvelėmis ir kt.), pirkėjo nesugadinta, nesutepta, nesulaužyta, kitaip tai jau bus laikoma prekės išvaizdos pakitimais ir prekė bus nepriimama atgal;

·        Grąžinamos prekės komplektacija yra tokia pati, kokią Pirkėjas gavo/atsiėmė;

·        Jeigu prekės grąžinimo priežastis yra netinkama prekės kokybė ar neatitiktis atsiradusi ne dėl pirkėjo kaltės, pardavėjas įsipareigoja savo lėšomis pakeisti netinkamos kokybės prekę į kitą tinkamos kokybės prekę arba, jeigu to padaryti neįmanoma, grąžinti pirkėjui pinigus, įskaitant ir pinigus, sumokėtus už papildomas paslaugas (pristatymas į namus ar darbo vietą, baldų surinkimas);

·        Jeigu pirkėjas atsisako kokybiškos prekės  - pinigai už suteiktas papildomas paslaugas (pristatymas į namus) yra negrąžinami.

4.3. Taisyklių 4.2. punkte numatyta teise Pirkėjas gali pasinaudoti tik tuo atveju, jeigu prekė nebuvo sugadinta arba iš esmės nepasikeitė jos išvaizda, taip pat ji nebuvo naudojama ir grąžinama originalioje pakuotėje.

4.4. Tuo atveju, kai bent viena iš esančių prekių neatitinka Taisyklių 4.3. punkte numatytų reikalavimų, Pardavėjas turi teisę atsisakyti priimti grąžinamas prekes.

 

5. PIRKĖJO ĮSIPAREIGOJIMAI

5.1. Pirkėjas privalo sumokėti prekių ir jų pristatymo kainą ir priimti prekes šiose taisyklėse numatyta tvarka.

5.2. Pirkėjas įsipareigoja neperduoti tretiesiems asmenims savo prisijungimo duomenų. Jei Pirkėjas praranda savo prisijungimo duomenis, jis privalo nedelsiant informuoti apie tai Pardavėją.

5.3. Jeigu pasikeičia Pirkėjo registracijos formoje pateikti duomenys, jis privalo nedelsdamas juos atnaujinti.

5.4. Pirkėjas įsipareigoja laikytis šiose taisyklėse bei Lietuvos Respublikos teisės aktuose numatytų reikalavimų.

 

6. PARDAVĖJO TEISĖS

6.1. Jei Pirkėjas bando pakenkti internetinės parduotuvės darbo stabilumui bei saugumui ar pažeidžia savo įsipareigojimus, Pardavėjas turi teisę nedelsiant ir be perspėjimo apriboti, sustabdyti ar nutraukti jam galimybę naudotis internetine parduotuve proksis.lt.

6.2. Pardavėjas turi teisę laikinai arba neterminuotai nutraukti internetinės parduotuvės veiklą be atskiro įspėjimo.

6.3. Pardavėjas turi kitas Taisyklėse ir Lietuvos Respublikos teisės aktuose numatytas teises.

6.4. Užsakymo atsisakymo atveju (ne dėl pardavėjo kaltės), pardavėjas pasilieka pilną teisę negrąžinti pirkėjui avansinio apmokėjimo įmokos.

 

7. PARDAVĖJO ĮSIPAREIGOJIMAI

7.1. Pardavėjas įsipareigoja sudaryti sąlygas Pirkėjui tinkamai naudotis internetinės parduotuvės proksis.lt teikiamomis paslaugomis.

7.2. Pardavėjas įsipareigoja organizuoti Pirkėjo užsakytų prekių pristatymą jo nurodytu adresu 9.2. punkte nurodytomis taisyklėmis.

7.3. Pardavėjas, dėl svarbių aplinkybių negalėdamas pateikti Pirkėjui užsakytos prekės, įsipareigoja Pirkėjui pasiūlyti analogišką prekę, o Pirkėjui atsisakius priimti prekės analogą grąžinti pirkėjo sumokėtus pinigus per 5 (penkias) darbo dienas. Šiuo atveju Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių nepatiekimą.

7.4. Pardavėjas turi teisę savo nuožiūra nustatyti minimalų prekių krepšelio dydį, t.y. minimalią sumą, kurią pasiekus bus vykdomas Pirkėjo užsakymas. Šios sumos dydis matomas peržiūrint prekių krepšelį.

7.5. Pardavėjas turi teisę iš anksto nepranešęs Pirkėjui anuliuoti jo užsakymą, jeigu:

7.5.1. Pirkėjas nesumoka už prekes per 1 (vieną) darbo dieną, kai moka pavedimu.

7.5.2. Pirkėjas nesumoka nustatyto dydžio avanso per 1 (vieną) darbo dieną, kai moka grynaisiais pinigais.

7.6. Perkant išsimokėtinai būtina vadovautis banko nustatytomis prekių pirkimo išsimokėtinai taisyklėmis.

7.7. Jeigu Pirkėjas yra užsisakęs transporto paslaugą, Pardavėjas įsipareigoja prekes atvežti Pirkėjo nurodytu adresu ir užnešti į patalpą arba patalpos pirmąjį aukštą, jei patalpoje yra daugiau nei vienas aukštas, tačiau ši paslauga neapima prekių išpokavimo, pajungimo, diegimo bei išnešimo paslaugos.

  

8. PREKIŲ KAINOS IR APMOKĖJIMO TVARKA

8.1. Prekių kainos internetinėje parduotuvėje proksis.lt ir suformuotame užsakyme nurodomos eurais su PVM. Pardavėjas pasilieka teisę bet kada keisti prekių kainas. Galutinė užsakymo suma galioja ta, kurią Pirkėjas pirkimo metu jau apmokėjo pagal savo krepšelį arba pagal sąskaitą, siųstą elektroniniu paštu.

8.2. Apmokėjimas už prekes vykdomas iš anksto, pavedimu į Pardavėjo sąskaitą. Pirkėjas pervesti pinigus gali iš bet kurio banko skyriaus arba pasinaudodamas savo banko paslaugų teikimo internetu sistema privatiems ar verslo klientams. Atliekant mokėjimą būtina nurodyti užsakymo identifikacijos numerį, vardą ir pavardę bei mokėjimo paskirtį.

8.3. Pirkėjas įsipareigoja sumokėti per 1 (vieną) darbo dieną. Tik gavus apmokėjimą už prekes, arba, pasirenkant apmokėjimą grynaisiais pinigais, gavus nustatyto dydžio avansą, pradedamas formuoti prekių siuntinys ir pradedamas skaičiuoti prekių pristatymo terminas.

 

9. PREKIŲ PRISTATYMAS

9.1. Pirkėjas, užsakydamas prekes, gali pasirinkti prekių pateikimo būdą, t.y. pasinaudoti Pardavėjo teikiama prekių pristatymo paslauga arba atsiimti prekes viename iš Pardavėjo parduotuvės sandėlių.

9.2. Prekių pristatymas pirkėjui

9.2.1. Pirkėjas, užsakymo metu pasirinkęs prekių pristatymo paslaugą, įsipareigoja nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą.

9.2.2. Prekės pristatomos Pirkėjo nurodytu adresu susisiekus internetinės parduotuvės proksis.lt atstovui ir suderinus su Pirkėju pristatymo laiką nuo gauto apmokėjimo už prekes bei prekių transportavimą. Prekių pristatymas į namus vykdomas visoje Lietuvoje.

9.2.3. Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, kai jis prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu ir remiantis kitais Pirkėjo pateiktais duomenimis, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui. Visais atvejais prekes atsiimantis asmuo privalo parodyti asmens dokumentą, kitaip prekės nebus perduotos.

9.2.4. Prekes pristato Pardavėjas arba jo įgaliotas atstovas.

9.2.5. Tiksli pristatymo kaina priklauso nuo užsakomų prekių svorio, tūrio, matmenų ir pristatymo vietos, todėl galutinę kainą pamatysite tik suformavę ir patvirtinę užsakymą.

9.2.6. Transporto įmonė įsipareigoja iškrauti prekes iš automobilio ir užnešti į paruoštą vietą (būtinas patogus privažiavimas, vieta neapkrauta kitais daiktais ir pan.). Nesudarius tokių sąlygų, vežėjas prekes gali grąžinti į savo sandėlį. Tokiu atveju reikės iš naujo derinti papildomą užsakymo pristatymo laiką ir sąlygas.

9.2.7. Užsisakius transporto paslaugą, transporto įmonė įsipareigoja nurodytu adresu pristatyti prekes ir užnešti į patalpą arba patalpos pirmąjį aukštą, jei patalpoje yra daugiau nei vienas aukštas, tačiau ši paslauga neapima prekių išpokavimo, pajungimo, diegimo bei išnešimo paslaugos.

9.3. Nemokamas prekių atsiėmimas viename iš Pardavėjo parduouvės sandėlių

9.3.1. Pirkėjas gali atsiimti pats prekes nemokamai viename iš Pardavėjo parduotuvės sandėlių, esančių adresu Birželio 23-osios g. 7, Vilnius

9.3.2. Užsakytas prekes būtina atsiimti ne vėliau kaip per 3 (tris) darbo dienas, skaičiuojamas nuo Pardavėjo patvirtinimo, kad užsakymas jau paruoštas, gavimo momento.

9.3.3. Atsiimant prekes, būtina su savimi turėti ir Pardavėjo darbuotojui pateikti Pardavėjo patvitintą ir el. paštu atsiųstą užsakymo lapą arba užsakymo formą, suformuotą perkant internetu.

9.4. Pardavėjas pateikia prekes Pirkėjui iš anksto su Pirkėju suderintais terminais. Kartu Pirkėjas sutinka, jog išimtiniais atvejais prekių pateikimas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių. Tokiu atveju Pardavėjas įsipareigoja nedelsdamas susisiekti su Pirkėju ir suderinti prekių pateikimo sąlygas.

9.5. Prekės pristatymo metu Pirkėjas privalo kartu su transporto įmonės atstovu patikrinti siuntos būklę, prekių kiekį, kokybę ir asortimentą.

9.6. Pastebėjęs prekės pažeidimą, prekių kiekio, kokybės, asortimento neatitikimą, Pirkėjas prekės privalo nepriimti ir tai pažymėti važtaraštyje. Pirkėjui priėmus prekes ir pasirašius važtaraštį be pastabų, laikoma, kad perduota prekė yra be defektų, prekių kiekis, kokybė, asortimentas atitinka pirkimo- pardavimo sutarties sąlygas.

9.7. Prekes pristačius Pirkėjo nurodytu adresu, laikoma, kad prekės pirkėjui yra perduotos. Jei planuojamą prekių pristatymo dieną prekės nepristatomos, Pirkėjas nedelsdamas, tačiau ne vėliau kaip kitą dieną po planuotos prekių pristatymo dienos, apie tai informuoja Pardavėją. Priešingu atveju Pirkėjas praranda teisę reikšti Pardavėjui reikalavimus, susijusius su prekių nepristatymu.

9.8. Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pateikimo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pirkėjo priklausančių aplinkybių.

 

10. PREKIŲ GRĄŽINIMAS

10.1. Prekių grąžinimas ir keitimas vykdomas vadovaujantis LR vyriausybės nutarimu Nr. 738 ,,Dėl mažmeninės prekybos taisyklių patvirtinimo“ (galioja nuo 2014-07-29) bei vadovaujantis CK straipsniuose 6.22810 ir 6.22811 nustatyta tvarka (galioja nuo 2015-01-01).

10.2. Jei Pirkėjas atsisako prekės(ių) pirkimo-pardavimo sutarties, kaip tai numato Taisyklių 4.2. p., prekės grąžinamos Pardavėjo sąskaita per 15 dienų nuo Pirkėjo pranešimo raštu apie pirkimo-pardavimo sutarties atsisakymą.

10.3. Prekės, kurių Pirkėjui nepatinka forma, dydis, spalva, modelis ar komplektiškumas (išskyrus Lietuvos Respublikos teisės aktuose numatytas išimtis), keičiami ir priimami iš pirkėjo per 14 d. terminą nuo prekių pristatymo dienos. Prekė(ės) grąžinama Pirkėjo sąskaita.